Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 59 042X brembo

KLOCKI HAMULC. FORD FOCUS II 04- TYŁ P 59 042X BREMBO

P 59 042X KLOCKI HAMULC. FORD FOCUS II 04- TYŁ BREMBO
brembo P 59 042X
143.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numer części:

P 59 042X

producent:

BREMBO

przygotowany dla wskaźnika zużycia
Grubość [mm] 17
bez dodatków
Szerokość [mm] 123
Wysokość [mm] 52
System hamulcowy Teves
Numer WVA 24137
Numer WVA 23482

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. FORD FOCUS II 04- TYŁ P 59 042X BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: MERCEDES G (W463), VOLVO C30, C70 II, S40 II, V40, CADILLAC BLS, CHEVROLET VECTRA, CITROEN C5 III, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.0-Electric 01.99-

KLOCKI HAMULC. FORD FOCUS II 04- TYŁ P 59 042X ma zastosowanie do modeli samochodów

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

PONTIAC

AZTEK, G6, MONTANA, TORRENT, MATIZ G2, G4 coupe, G3

DAIMLER

SUPER EIGHT

Numery OE KLOCKI HAMULC. FORD FOCUS II 04- TYŁ P 59 042X producenta BREMBO

JAGUAR

C2C27271, C2D23143, C2P17595, C2P26112, C2Z22083

MAZDA

BPYK2648Z, BPYK2648ZA, BPYK2648ZA9C, BPYK2648ZB, C2Y32648Z, C2Y32648ZA, C2Y32648ZB, C2Y32848Z

MERCEDES-BENZ

4634205600, A4634205600

numery OEM:
JAGUAR      C2C27271
JAGUAR      C2D23143
JAGUAR      C2P17595
JAGUAR      C2P26112
JAGUAR      C2Z22083
MAZDA      BPYK2648Z
MAZDA      BPYK2648ZA
MAZDA      BPYK2648ZA9C
MAZDA      BPYK2648ZB
MAZDA      C2Y32648Z
MAZDA      C2Y32648ZA
MAZDA      C2Y32648ZB
MAZDA      C2Y32848Z
MERCEDES-BENZ      4634205600
MERCEDES-BENZ      A4634205600
MITSUBISHI      BPYK2648ZA
FORD USA      1233679
FORD USA      1324300
FORD USA      1360254
FORD USA      1360304
FORD USA      1360306
FORD USA      1459016
FORD USA      1566096
FORD USA      1753860
FORD USA      1763677
FORD USA      1809259
FORD USA      2177229
FORD USA      2T142B507BA
FORD USA      2T142M008AA
FORD USA      2T1J2M008AA
FORD USA      3M512M008AA
FORD USA      3M512M008AB
FORD USA      3M512M008AC
FORD USA      3M5J2M008A1A
FORD USA      3M5J2M008AA
FORD USA      4387371
FORD USA      4387374
FORD USA      7T162B507BA
FORD USA      CV6Z2200A
FORD USA      ME2T1J2M008AA
FORD USA      ME2T1J2M008AB
FORD USA      ME3M5J2M008AA
FORD USA      ME3M5J2MM008AA
FORD USA      MEAV6J2M008AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. FORD FOCUS II 04- TYŁ P 59 042X BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. FORD FOCUS II 04- TYŁ P 59 042X BREMBO:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Robercin
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam
Arkadiusz, Rychwał
2020-04-14
 5/5
przyzwoita cena produktu
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2022-08-23
 5/5
Polecam super hamowanie
Patryk, Warszawa
2023-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub Partyka
2013-08-16
 5/5
Świetne klocki. W zestawie z tarczą BREMBO MAX pracują super. Cena jest super za tą jakość. Polecam.
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Warszawa
2023-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Kliniska Wlk.
2019-11-04
 5/5
brembo robi jedne z najlepszych klocków na rynku produkt godny zaufania
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Sulnówko
2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2022-04-13
 5/5
JAKOŚĆ BDB
Maciej, Legionowo
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2021-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2024-07-21
 5/5
Ocena możliwa w trakcie eksploatacji
Tomasz, Katowice
2022-07-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!
Tadeusz, Wisła Wielka
2022-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Warszawa
2023-05-15
 5/5
Produkt zgodny z opisem, prezentuje się bardzo dobrze, żadnych zastrzeżeń.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Lubliniec
2024-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2024-10-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.