Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E208H D224 hengst

Filtr oleju E208H D224 HENGST

E208H D224 Filtr oleju HENGST
hengst E208H D224
Filtr oleju E208H D224
E208H D224
hengst E208H D224 Filtr oleju
Filtr oleju E208H D224 hengst
Filtr oleju E208H D224 hengst
Filtr oleju E208H D224 hengst
Filtr oleju E208H D224 hengst
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

2167130000

numer części:

E208H D224

dostawca:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 61
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 27
Wysokość [mm] 120
nr EAN 4030776025118

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E208H D224 HENGST

Filtr oleju pasuje do: HYUNDAI ACCENT III, ELANTRA IV, GETZ, I10 I, I30, MATRIX, KIA CEED, CERATO I, PICANTO I, PRO CEED, RIO II 1.1D-1.6D 10.01-12.12

Filtr oleju E208H D224 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Filtr oleju E208H D224 producenta HENGST

KIA

263202A000, 263202A002, 263202A001, 263202A300, S263202A001

HYUNDAI

263102A002, 263202A000, 263202A001, 263202A001AT, 263202A002, S263202A001

numery OEM:
HYUNDAI      26310-2A002
HYUNDAI      26320-2A000
HYUNDAI      26320-2A001
HYUNDAI      26320-2A001AT
HYUNDAI      26320-2A002
HYUNDAI      S26320-2A001
KIA      26320-2A000
KIA      26320-2A002
KIA      263202A001
KIA      263202A300
KIA      S26320-2A001

Zastosowanie Filtr oleju E208H D224 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E208H D224 HENGST:

Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.