Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E44H D110 hengst

Filtr oleju E44H D110 HENGST

E44H D110 Filtr oleju HENGST
hengst E44H D110
Filtr oleju E44H D110
E44H D110
hengst E44H D110 Filtr oleju
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

1069130000

numer części:

E44H D110

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 65
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24
Wysokość [mm] 69
nr EAN 4030776011395

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E44H D110 HENGST

Filtr oleju pasuje do: DS DS 3, DS 4, DS 4 II, DS 5, DS 7, DS 9, VOLVO C30, C70 II, S40 II, S80 II, V50, V70 III, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2 1.1-3.2D 06.96-

Filtr oleju E44H D110 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Filtr oleju E44H D110 producenta HENGST

CITROËN

1109AH, 1109CK, 1109CL, 1109AJ, 1109X4, 1109Z0, 1109Z2, 1629084080, 9467645080, 9467645180, 9818914980

PEUGEOT

1109AH, 1109CK, 1109X3, 1109Y9, 1109Z1, 1629084080, 9467645080, 9818914980, YL00376580, YL01009080

FIAT

9467521180, 9467558380, 9662282580

FORD

1303476, 1373069, 1427824, 1717510, 1727561, 3M5Q6744AA, 6C1Q6744AA, 6C1Q6744BA, 6G9Q6744AA

LAND ROVER

LR001247, LR004459, LR030778

JAGUAR

C2S43999

VOLVO

30650798, 31372700

MITSUBISHI

MN982159, MN982380, MN982419

TOYOTA

SU001A0178

OPEL

3557939

numery OEM:
BMW      11 42 7 557 012
BMW      11 42 7 622 446
CITROËN      1109 AH
CITROËN      1109 CK
CITROËN      1109 CL
CITROËN      1109.AJ
CITROËN      1109.X4
CITROËN      1109.Z0
CITROËN      1109.Z2
CITROËN      1629084080
CITROËN      9467645080
CITROËN      9467645180
CITROËN      98 189 149 80
FIAT      9467521180
FIAT      9467558380
FIAT      9662282580
FORD      1 303 476
FORD      1 373 069
FORD      1 427 824
FORD      1 717 510
FORD      1 727 561
FORD      3M5Q-6744-AA
FORD      6C1Q-6744-AA
FORD      6C1Q-6744-BA
FORD      6G9Q-6744-AA
JAGUAR      C2S 43999
MITSUBISHI      MN 982159
MITSUBISHI      MN 982380
MITSUBISHI      MN982419
OPEL      3557939
PEUGEOT      1109.AH
PEUGEOT      1109.CK
PEUGEOT      1109.X3
PEUGEOT      1109.Y9
PEUGEOT      1109.Z1
PEUGEOT      16 290 840 80
PEUGEOT      94 676 450 80
PEUGEOT      98 189 149 80
PEUGEOT      YL 003 765 80
PEUGEOT      YL 010 090 80
TOYOTA      SU001-A0178
VOLVO      30650798
VOLVO      31372700
FORD USA      3M5Q-6744-AA
LAND ROVER      LR 001247
LAND ROVER      LR 004459
LAND ROVER      LR0 30778

Zastosowanie Filtr oleju E44H D110 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E44H D110 HENGST:

Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST