Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24 | |
Wysokość [mm] | 69 | |
nr EAN | 4030776011395 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E44H D110 HENGST
BMW | 11 42 7 557 012 | |
BMW | 11 42 7 622 446 | |
CITROËN | 1109 AH | |
CITROËN | 1109 CK | |
CITROËN | 1109 CL | |
CITROËN | 1109.AJ | |
CITROËN | 1109.X4 | |
CITROËN | 1109.Z0 | |
CITROËN | 1109.Z2 | |
CITROËN | 1629084080 | |
CITROËN | 9467645080 | |
CITROËN | 9467645180 | |
CITROËN | 98 189 149 80 | |
FIAT | 9467521180 | |
FIAT | 9467558380 | |
FIAT | 9662282580 | |
FORD | 1 303 476 | |
FORD | 1 373 069 | |
FORD | 1 427 824 | |
FORD | 1 717 510 | |
FORD | 1 727 561 | |
FORD | 3M5Q-6744-AA | |
FORD | 6C1Q-6744-AA | |
FORD | 6C1Q-6744-BA | |
FORD | 6G9Q-6744-AA | |
JAGUAR | C2S 43999 | |
MITSUBISHI | MN 982159 | |
MITSUBISHI | MN 982380 | |
MITSUBISHI | MN982419 | |
OPEL | 3557939 | |
PEUGEOT | 1109.AH | |
PEUGEOT | 1109.CK | |
PEUGEOT | 1109.X3 | |
PEUGEOT | 1109.Y9 | |
PEUGEOT | 1109.Z1 | |
PEUGEOT | 16 290 840 80 | |
PEUGEOT | 94 676 450 80 | |
PEUGEOT | 98 189 149 80 | |
PEUGEOT | YL 003 765 80 | |
PEUGEOT | YL 010 090 80 | |
TOYOTA | SU001-A0178 | |
VOLVO | 30650798 | |
VOLVO | 31372700 | |
FORD USA | 3M5Q-6744-AA | |
LAND ROVER | LR 001247 | |
LAND ROVER | LR 004459 | |
LAND ROVER | LR0 30778 |
Zastosowanie Filtr oleju E44H D110 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju E44H D110 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.