Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mazda 323 C IV (BG) 1.7 D (BG7S) (1989.08-1994.07) 56km » E822H D315 hengst
wybrany samochód: 
Mazda 323 C Iv (bg) 1.7 D (bg7s) (1989.08-1994.07) 56km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E822H D315 HENGST

E822H D315 Filtr oleju HENGST
hengst E822H D315
Filtr oleju E822H D315
E822H D315
hengst E822H D315 Filtr oleju
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

2817130000

numer części:

E822H D315

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]20
Średnica wewnętrzna 2 [mm]20
Wysokość [mm]131
nr EAN4030776043211
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E822H D315 HENGST

Filtr oleju pasuje do: HYUNDAI GRAND SANTA FÉ, GRANDEUR, IX35, SANTA FE IV, SANTA FE IV/SUV, SANTA FÉ II, SANTA FÉ III, SANTA FÉ III/SUV, SANTA FÉ II/SUV, STARIA, TUCSON 2.0D/2.0DH/2.2D 03.06-
numery OEM:
HYUNDAI      26311-2F000
HYUNDAI      26320-2F000
HYUNDAI      26320-2F010
HYUNDAI      26320-2F100
KIA      26320-2F000
KIA      26320-2F010
KIA      26320-2F100
KIA      S26320-2F100
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E822H D315 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E822H D315 HENGST:

Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.