Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E823H D263 hengst

Filtr oleju E823H D263 HENGST

E823H D263 Filtr oleju HENGST
hengst E823H D263
Filtr oleju E823H D263
E823H D263
hengst E823H D263 Filtr oleju
Filtr oleju E823H D263 hengst
Filtr oleju E823H D263 hengst
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

1177110000

numer części:

E823H D263

dostawca:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 92
Średnica wewnętrzna [mm] 21
Wysokość [mm] 63
nr EAN 4030776029857

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E823H D263 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W177), B SPORTS TOURER (W247), CITAN (MPV), CITAN TOURER (W420), CITAN/MINIVAN (W415), CITAN/MINIVAN (W420), CLA (C118) 0.9-1.4H 03.12-

Filtr oleju E823H D263 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

Numery OE Filtr oleju E823H D263 producenta HENGST

RENAULT

152095084R

DACIA

152095084R

MERCEDES-BENZ

2001800009, 2811800210, A2001800009, A2811800210

NISSAN

1520800Q1E, 1520900Q0F, A520800Q1EVA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      200 180 00 09
MERCEDES-BENZ      281 180 02 10
MERCEDES-BENZ      A 200 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 281 180 02 10
NISSAN      15208-00Q1E
NISSAN      15209-00Q0F
NISSAN      A5208-00Q1EVA
RENAULT      15 20 950 84R
DACIA      15 20 950 84R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E823H D263 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E823H D263 HENGST:

Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.