Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro (2014.07-2018.05) 211km » H14W02 hengst
wybrany samochód: 
Audi A7 Sportback (4ga, 4gf) 3.0 Tdi Quattro (2014.07-2018.05) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr H14W02 HENGST

H14W02 Filtr HENGST
hengst H14W02
Filtr H14W02
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

102100000, 5541100000

numer części:

H14W02

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]76
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
Wysokość [mm]123
nr EAN4030776001150

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr H14W02 HENGST

Filtr hydrauliczny (przykręcany) pasuje do: VOLVO F12, F16, FH12, FH16, N12, CASE IH 1000, 700, 800 D12A340-TD163ES 01.74-
numery OEM:
CITROËN      5 417 584
FORD      1 498 016
FORD      5 000 184
FORD      5 000 186
MERCEDES-BENZ      003 094 06 01
MERCEDES-BENZ      003 184 06 01
MERCEDES-BENZ      30940601
MERCEDES-BENZ      31840601
MERCEDES-BENZ      A003 094 06 01
MERCEDES-BENZ      A003 184 06 01
MERCEDES-BENZ      A30940601
MITSUBISHI      N152H1010
VOLVO      1526187
VOLVO      1526188
VOLVO      15261886
VAG      056 115 561 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr H14W02 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr H14W02 HENGST:

Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST