Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, H90W13 hengst

Filtr oleju H90W13 HENGST

H90W13 Filtr oleju HENGST
14.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

504100000

numer części:

H90W13

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 72
Wymiar gwintu M20x1,5
Wysokość [mm] 89
nr EAN 4030776001716
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H90W13 HENGST

Filtr oleju DAF 400, 400-SERIE; ALFA ROMEO 156; CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, BX, C15, C15/MINIVAN, C25, C35, C5 I, C8, CX I, CX II, EVASION, JUMPER, JUMPY, SAXO, VISA 1.0-3.0 08.66-
numery OEM:
CITROËN      000110938
CITROËN      1109 AK
CITROËN      1109 AP
CITROËN      1109 CA
CITROËN      1109 CN
CITROËN      1109 F0
CITROËN      1109 L1
CITROËN      1109 X6
CITROËN      1109.38
CITROËN      1109.39
CITROËN      1109.J8
CITROËN      1109.J9
CITROËN      1109.K2
CITROËN      1109.L0
CITROËN      1109.N3
CITROËN      1109.N5
CITROËN      1109.S8
CITROËN      93 516 538
CITROËN      95 495 621
CITROËN      95 495 622
CITROËN      95 580 482
CITROËN      95 580 482.80
CITROËN      95 580 483
CITROËN      95 638 747
CITROËN      96 002 933
CITROËN      MLS 000-592
DAIHATSU      49306-30000
FIAT      7571543
FIAT      7910031245
FIAT      9456000927
FIAT      9567205780
FIAT      9628173380
FORD      5 011 788
FORD      5 011 991
NISSAN      15208-6F901
NISSAN      15208-6F905
NISSAN      15208-6F910
PEUGEOT      1109 L1
PEUGEOT      1109.51
PEUGEOT      1109.67
PEUGEOT      1109.68
PEUGEOT      1109.75
PEUGEOT      1109.81
PEUGEOT      1109.82
PEUGEOT      1109.84
PEUGEOT      1109.86
PEUGEOT      1109.AK
PEUGEOT      1109.AP
PEUGEOT      1109.C2
PEUGEOT      1109.CA
PEUGEOT      1109.CN
PEUGEOT      1109.F0
PEUGEOT      1109.K1
PEUGEOT      1109.L0
PEUGEOT      1109.LO
PEUGEOT      1109.N2
PEUGEOT      1109.N4
PEUGEOT      1109.S7
PEUGEOT      1109.X5
PEUGEOT      95 580 483 80
PEUGEOT      96 086 668 80
PEUGEOT      96 200 299 80
RENAULT      8 671 001 3812
ROVER      LRF10002EVA
TALBOT      95 580 482 80
TALBOT      E 495 622 80
SSANGYONG      153 100 17 00
PIAGGIO      493063
HYUNDAI      26300-29000
LAMBORGHINI      2.175.131
BYD      10134443-00
BYD      19.01.1100F6007
BYD      483QA-1017010
zamienniki:
0 986 AF1 142
brak
BOSCH
0 986 B00 002
brak
BOSCH
FX0084
brak
Delphi (Lockheed)
W 815
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 815 x
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 815/1
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
0 451 103 148
brak
BOSCH
0 451 103 164
brak
BOSCH
0 451 103 174
brak
BOSCH
0 451 103 295
brak
BOSCH
LS234
brak
PURFLUX
LS468
brak
PURFLUX
LS468A
brak
PURFLUX
LS808
brak
PURFLUX
LS867
brak
PURFLUX
J FO-189S
brak
JAPANPARTS
J FO-893S
brak
JAPANPARTS
J FO-H02S
brak
JAPANPARTS
WL7182
brak
WIX
WL7253
brak
WIX
WL7263
brak
WIX
PH3950
brak
FRAM
PH5566
brak
FRAM
PH5676
brak
FRAM

Zastosowanie Filtr oleju H90W13 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H90W13 HENGST:

2021-02-24
 5/5
Polecam
2020-12-28
 5/5
Ok
2019-11-22
 5/5
Ok
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.