Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco DAILY III Furgon 29 L 10 V (ALJA43A2, ALJA42A2, ALJA41A2) (2002.09-2007.07) 95km » H97W08 hengst
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 29 L 10 V (alja43a2, Alja42a2, Alja41a2) (2002.09-2007.07) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H97W08 HENGST

H97W08 Filtr oleju HENGST
hengst H97W08
Filtr oleju H97W08
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

1357100000

numer części:

H97W08

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]68
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]63
Wymiar gwintuM20x1,5
Wysokość [mm]87
nr EAN4030776010589

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H97W08 HENGST

Filtr oleju pasuje do: ACURA LEGEND, FORD USA PROBE I, PROBE II, KIA RETONA, SPORTAGE, MAZDA 626 II, 626 III, 626 IV, B-SERIE, E, MX-6, RX-7 I, MITSUBISHI COLT VI, ENDEAVOR 1.0-3.8 05.79-12.14
numery OEM:
FORD      3 521 840
FORD      3 891 893
FORD      5 016 958
FORD      5 022 738
FORD      FS07-14-302B
MAZDA      F2Y0-14302A
MAZDA      F802-238029A
MAZDA      FE3R-14302
MAZDA      JE15-14302
MAZDA      JEYO-14302
MAZDA      PEY0-14302
MAZDA      PEYO-14302
KIA      0 K900 14 300A
KIA      0FE3R-14302
KIA      F E3R1 43 02
KIA      K 9001 43 00 A
KIA      O FE3R 14 302
KIA      O JE3R 14 302
FORD USA      3 521 840
FORD USA      3 891 893
FORD USA      5 016 958
FORD USA      5 022 738

Zastosowanie Filtr oleju H97W08 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H97W08 HENGST:

Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.