Liczba zębów 1 | 142 |
Szerokość 1 [mm] | 19,00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4014870149079 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0156 30 INA
AUDI | 034 121 004 | |
AUDI | 034 121 004 V | |
AUDI | 034 121 004 X | |
AUDI | 034 121 005 D | |
AUDI | 034121004 | |
AUDI | 034121004V | |
AUDI | 034121004X | |
AUDI | 034121005D | |
AUDI | 074 109 119 | |
AUDI | 074 109 243 | |
AUDI | 074 109 243 K | |
AUDI | 074109119 | |
AUDI | 074109243 | |
AUDI | 074109243K | |
SEAT | 034 121 004 | |
SEAT | 034 121 004 V | |
SEAT | 034 121 004 X | |
SEAT | 034 121 005 D | |
SEAT | 034121004 | |
SEAT | 034121004V | |
SEAT | 034121004X | |
SEAT | 034121005D | |
SEAT | 074 109 119 | |
SEAT | 074 109 243 | |
SEAT | 074 109 243 K | |
SEAT | 074109119 | |
SEAT | 074109243 | |
SEAT | 074109243K | |
SKODA | 034 121 004 | |
SKODA | 034 121 004 V | |
SKODA | 034 121 004 X | |
SKODA | 034 121 005 D | |
SKODA | 034121004 | |
SKODA | 034121004V | |
SKODA | 034121004X | |
SKODA | 034121005D | |
SKODA | 074 109 119 | |
SKODA | 074 109 243 | |
SKODA | 074 109 243 K | |
SKODA | 074109119 | |
SKODA | 074109243 | |
SKODA | 074109243K | |
VOLKSWAGEN | 034 121 004 | |
VOLKSWAGEN | 034 121 004 V | |
VOLKSWAGEN | 034 121 004 X | |
VOLKSWAGEN | 034 121 005 D | |
VOLKSWAGEN | 034121004 | |
VOLKSWAGEN | 034121004V | |
VOLKSWAGEN | 034121004X | |
VOLKSWAGEN | 034121005D | |
VOLKSWAGEN | 074 109 119 | |
VOLKSWAGEN | 074 109 243 | |
VOLKSWAGEN | 074 109 243 K | |
VOLKSWAGEN | 074109119 | |
VOLKSWAGEN | 074109243 | |
VOLKSWAGEN | 074109243K |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0156 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0156 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.