Liczba zębów 1 | 121 |
Szerokość 2 [mm] | 18 |
uwzględnić informację serwisową |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej 530 0162 30 INA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
026109119B, 026109119D, 026109243, 026109243A, 026109243C, 026109243E, 026109243F, 026109243G, 026109243L, 026121005A, 026121005C, 026121005E, 026121005G, 026121005H, 037121005B, 037121005C, 056109119A, 068121005A
026109119B, 026109119D, 026109243, 026109243A, 026109243C, 026109243E, 026109243F, 026109243G, 026109243L, 026121005A, 026121005C, 026121005E, 026121005G, 026121005H, 037121005B, 037121005C, 056109119A, 068121005A
026109119B, 026109119D, 026109243, 026109243A, 026109243C, 026109243E, 026109243F, 026109243G, 026109243L, 026121005A, 026121005C, 026121005E, 026121005G, 026121005H, 037121005B, 037121005C, 056109119A, 068121005A
AUDI | 026 109 119 B | |
AUDI | 026 109 119 D | |
AUDI | 026 109 243 | |
AUDI | 026 109 243 A | |
AUDI | 026 109 243 C | |
AUDI | 026 109 243 E | |
AUDI | 026 109 243 F | |
AUDI | 026 109 243 G | |
AUDI | 026 109 243 L | |
AUDI | 026 121 005 A | |
AUDI | 026 121 005 C | |
AUDI | 026 121 005 E | |
AUDI | 026 121 005 G | |
AUDI | 026 121 005 H | |
AUDI | 026109119B | |
AUDI | 026109119D | |
AUDI | 026109243 | |
AUDI | 026109243A | |
AUDI | 026109243C | |
AUDI | 026109243E | |
AUDI | 026109243F | |
AUDI | 026109243G | |
AUDI | 026109243L | |
AUDI | 026121005A | |
AUDI | 026121005C | |
AUDI | 026121005E | |
AUDI | 026121005G | |
AUDI | 026121005H | |
AUDI | 037 121 005 B | |
AUDI | 037 121 005 C | |
AUDI | 037121005B | |
AUDI | 037121005C | |
AUDI | 056 109 119 A | |
AUDI | 056109119A | |
AUDI | 068 121 005 A | |
AUDI | 068121005A | |
SEAT | 026 109 119 B | |
SEAT | 026 109 119 D | |
SEAT | 026 109 243 | |
SEAT | 026 109 243 A | |
SEAT | 026 109 243 C | |
SEAT | 026 109 243 E | |
SEAT | 026 109 243 F | |
SEAT | 026 109 243 G | |
SEAT | 026 109 243 L | |
SEAT | 026 121 005 A | |
SEAT | 026 121 005 C | |
SEAT | 026 121 005 E | |
SEAT | 026 121 005 G | |
SEAT | 026 121 005 H | |
SEAT | 026109119B | |
SEAT | 026109119D | |
SEAT | 026109243 | |
SEAT | 026109243A | |
SEAT | 026109243C | |
SEAT | 026109243E | |
SEAT | 026109243F | |
SEAT | 026109243G | |
SEAT | 026109243L | |
SEAT | 026121005A | |
SEAT | 026121005C | |
SEAT | 026121005E | |
SEAT | 026121005G | |
SEAT | 026121005H | |
SEAT | 037 121 005 B | |
SEAT | 037 121 005 C | |
SEAT | 037121005B | |
SEAT | 037121005C | |
SEAT | 056 109 119 A | |
SEAT | 056109119A | |
SEAT | 068 121 005 A | |
SEAT | 068121005A | |
VOLKSWAGEN | 026 109 119 B | |
VOLKSWAGEN | 026 109 119 D | |
VOLKSWAGEN | 026 109 243 | |
VOLKSWAGEN | 026 109 243 A | |
VOLKSWAGEN | 026 109 243 C | |
VOLKSWAGEN | 026 109 243 E | |
VOLKSWAGEN | 026 109 243 F | |
VOLKSWAGEN | 026 109 243 G | |
VOLKSWAGEN | 026 109 243 L | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 E | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 G | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 H | |
VOLKSWAGEN | 026109119B | |
VOLKSWAGEN | 026109119D | |
VOLKSWAGEN | 026109243 | |
VOLKSWAGEN | 026109243A | |
VOLKSWAGEN | 026109243C | |
VOLKSWAGEN | 026109243E | |
VOLKSWAGEN | 026109243F | |
VOLKSWAGEN | 026109243G | |
VOLKSWAGEN | 026109243L | |
VOLKSWAGEN | 026121005A | |
VOLKSWAGEN | 026121005C | |
VOLKSWAGEN | 026121005E | |
VOLKSWAGEN | 026121005G | |
VOLKSWAGEN | 026121005H | |
VOLKSWAGEN | 037 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 037 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 037121005B | |
VOLKSWAGEN | 037121005C | |
VOLKSWAGEN | 056 109 119 A | |
VOLKSWAGEN | 056109119A | |
VOLKSWAGEN | 068 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 068121005A |
Zastosowanie Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej 530 0162 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej 530 0162 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.