Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TDI 4x4 (2015.03-???) 190km » 530 0242 30 ina
wybrany samochód: 
Skoda Superb Iii (3v3) 2.0 Tdi 4x4 (2015.03-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0242 30 INA

530 0242 30 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu INA
ina 530 0242 30
Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0242 30
270.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

530 0242 30

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Liczba zębów 1143
Szerokość 1 [mm]23,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pompą wodną
uwzględnić informację serwisową
nr EAN4005108955203

skład zestawu:
531 0075 10 Rolka napinająca paska rozrządu
536 0132 10 Pasek rozrządu
538 0094 10 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0242 30 INA

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: FSO POLONEZ III, LOTUS ELISE 340 R, MG MG TF, MG ZR, MG ZS, MGF, ROVER 100, 100 / METRO, 200, 200 II, 25 I, 400 II, 45 I 1.4/1.6/1.8 10.89-12.09
numery OEM:
MG      GWP2168
MG      PEB102511
ROVER      CDU 2749
ROVER      CDU 3558
ROVER      CDU2749
ROVER      CDU3558
ROVER      GTB 1238
ROVER      GTB1238
ROVER      GTB1238XS
ROVER      GTB1283XS
ROVER      GWP333
ROVER      LHP 10015
ROVER      LHP10015
ROVER      PEB 10051
ROVER      PEB10051
ROVER      PEB102510

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0242 30 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0242 30 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim
Marcin, Brzeźnica
2025-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 530 0242 30zobacz instrukcję montażu 530 0242 30zobacz instrukcję montażu 530 0242 30

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.