Liczba zębów 1 | 137 |
Szerokość 1 [mm] | 25 |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
uwzględnić informację serwisową |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej 530 0377 31 INA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
028109119AA, 028109119S, 028109243E, 028109243F, 028109244, 028109244B, 028121004, 028121004V, 028121004X
028109119AA, 028109119S, 028109243E, 028109243F, 028109244, 028109244B, 028121004, 028121004V, 028121004X
AUDI | 028 109 119 AA | |
AUDI | 028 109 119 S | |
AUDI | 028 109 243 E | |
AUDI | 028 109 243 F | |
AUDI | 028 109 244 | |
AUDI | 028 109 244 B | |
AUDI | 028 121 004 | |
AUDI | 028 121 004 V | |
AUDI | 028 121 004 X | |
AUDI | 028109119AA | |
AUDI | 028109119S | |
AUDI | 028109243E | |
AUDI | 028109243F | |
AUDI | 028109244 | |
AUDI | 028109244B | |
AUDI | 028121004 | |
AUDI | 028121004V | |
AUDI | 028121004X | |
VOLKSWAGEN | 028 109 119 AA | |
VOLKSWAGEN | 028 109 119 S | |
VOLKSWAGEN | 028 109 243 E | |
VOLKSWAGEN | 028 109 243 F | |
VOLKSWAGEN | 028 109 244 | |
VOLKSWAGEN | 028 109 244 B | |
VOLKSWAGEN | 028 121 004 | |
VOLKSWAGEN | 028 121 004 V | |
VOLKSWAGEN | 028 121 004 X | |
VOLKSWAGEN | 028109119AA | |
VOLKSWAGEN | 028109119S | |
VOLKSWAGEN | 028109243E | |
VOLKSWAGEN | 028109243F | |
VOLKSWAGEN | 028109244 | |
VOLKSWAGEN | 028109244B | |
VOLKSWAGEN | 028121004 | |
VOLKSWAGEN | 028121004V | |
VOLKSWAGEN | 028121004X |
Zastosowanie Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej 530 0377 31 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej 530 0377 31 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.