Liczba zębów 1 | 146 |
Szerokość 1 [mm] | 25,40 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4014870509163 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0446 31 INA
CITROËN | 0816.A6 | |
CITROËN | 0816A6 | |
CITROËN | 0829.C3 | |
CITROËN | 0829.C4 | |
CITROËN | 0829C3 | |
CITROËN | 0829C4 | |
CITROËN | 1201.E8 | |
CITROËN | 1201E8 | |
CITROËN | 16 094 021 80 | |
CITROËN | 16 095 244 80 | |
CITROËN | 1609402180 | |
CITROËN | 1609524480 | |
CITROËN | 96 375 140 | |
CITROËN | 96 520 666 80 | |
CITROËN | 96 521 487 80 | |
CITROËN | 96 552 535 80 | |
CITROËN | 96 552 536 80 | |
CITROËN | 96375140 | |
CITROËN | 9652066680 | |
CITROËN | 965206680 | |
CITROËN | 9652148780 | |
CITROËN | 9655253580 | |
CITROËN | 9655253680 | |
FIAT | 9463380180 | |
FIAT | 9463623088 | |
FIAT | 9467521380 | |
FIAT | 9467521480 | |
FIAT | 9637513980 | |
FIAT | 9637514080 | |
LANCIA | 9463380180 | |
LANCIA | 9463623088 | |
PEUGEOT | 0816.A6 | |
PEUGEOT | 0816A6 | |
PEUGEOT | 0829.C3 | |
PEUGEOT | 0829.C4 | |
PEUGEOT | 0829C3 | |
PEUGEOT | 0829C4 | |
PEUGEOT | 1201.E8 | |
PEUGEOT | 1201E8 | |
PEUGEOT | 16 094 021 80 | |
PEUGEOT | 16 095 244 80 | |
PEUGEOT | 1609402180 | |
PEUGEOT | 1609524480 | |
PEUGEOT | 96 375 140 | |
PEUGEOT | 96 520 666 80 | |
PEUGEOT | 96 521 487 80 | |
PEUGEOT | 96 552 535 80 | |
PEUGEOT | 96 552 536 80 | |
PEUGEOT | 96375140 | |
PEUGEOT | 9652066680 | |
PEUGEOT | 965206680 | |
PEUGEOT | 9652148780 | |
PEUGEOT | 9655253580 | |
PEUGEOT | 9655253680 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0446 31 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0446 31 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.