Liczba pasków | 2 | |
Liczba zębów 1 | 195 | |
Szerokość 1 [mm] | 29,00 | |
Liczba zębów 2 | 85 | |
Szerokość 2 [mm] | 20,00 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4014870148195 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0469 30 INA
CITROËN | 0816.40 | |
CITROËN | 0816.H0 | |
CITROËN | 0816.K2 | |
CITROËN | 081640 | |
CITROËN | 0816H0 | |
CITROËN | 0816K2 | |
CITROËN | 0829.C0 | |
CITROËN | 0829.F9 | |
CITROËN | 0829.G0 | |
CITROËN | 0829C0 | |
CITROËN | 0829F9 | |
CITROËN | 0829G0 | |
CITROËN | 0830.55 | |
CITROËN | 083055 | |
CITROËN | 1201.G6 | |
CITROËN | 1201G6 | |
CITROËN | 1926.67 | |
CITROËN | 1926.71 | |
CITROËN | 192667 | |
CITROËN | 192671 | |
CITROËN | 98 121 215 80 | |
CITROËN | 98 141 215 80 | |
CITROËN | 9812121580 | |
CITROËN | 9814121580 | |
PEUGEOT | 0816.40 | |
PEUGEOT | 0816.H0 | |
PEUGEOT | 0816.K2 | |
PEUGEOT | 081640 | |
PEUGEOT | 0816H0 | |
PEUGEOT | 0816K2 | |
PEUGEOT | 0829.C0 | |
PEUGEOT | 0829.F9 | |
PEUGEOT | 0829.G0 | |
PEUGEOT | 0829C0 | |
PEUGEOT | 0829F9 | |
PEUGEOT | 0829G0 | |
PEUGEOT | 0830.55 | |
PEUGEOT | 083055 | |
PEUGEOT | 1201.G6 | |
PEUGEOT | 1201G6 | |
PEUGEOT | 1926.67 | |
PEUGEOT | 1926.71 | |
PEUGEOT | 192667 | |
PEUGEOT | 192671 | |
PEUGEOT | 98 121 215 80 | |
PEUGEOT | 98 141 215 80 | |
PEUGEOT | 9812121580 | |
PEUGEOT | 9814121580 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0469 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0469 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020