Liczba pasków | 2 |
Liczba zębów 1 | 195 |
Szerokość 1 [mm] | 29,00 |
Liczba zębów 2 | 85 |
Szerokość 2 [mm] | 20,00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4014870148195 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0469 30 INA
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
081640, 0816H0, 0816K2, 0829C0, 0829F9, 0829G0, 083055, 1201G6, 192667, 192671, 9812121580, 9814121580
081640, 0816H0, 0816K2, 0829C0, 0829F9, 0829G0, 083055, 1201G6, 192667, 192671, 9812121580, 9814121580
CITROËN | 0816.40 | |
CITROËN | 0816.H0 | |
CITROËN | 0816.K2 | |
CITROËN | 081640 | |
CITROËN | 0816H0 | |
CITROËN | 0816K2 | |
CITROËN | 0829.C0 | |
CITROËN | 0829.F9 | |
CITROËN | 0829.G0 | |
CITROËN | 0829C0 | |
CITROËN | 0829F9 | |
CITROËN | 0829G0 | |
CITROËN | 0830.55 | |
CITROËN | 083055 | |
CITROËN | 1201.G6 | |
CITROËN | 1201G6 | |
CITROËN | 1926.67 | |
CITROËN | 1926.71 | |
CITROËN | 192667 | |
CITROËN | 192671 | |
CITROËN | 98 121 215 80 | |
CITROËN | 98 141 215 80 | |
CITROËN | 9812121580 | |
CITROËN | 9814121580 | |
PEUGEOT | 0816.40 | |
PEUGEOT | 0816.H0 | |
PEUGEOT | 0816.K2 | |
PEUGEOT | 081640 | |
PEUGEOT | 0816H0 | |
PEUGEOT | 0816K2 | |
PEUGEOT | 0829.C0 | |
PEUGEOT | 0829.F9 | |
PEUGEOT | 0829.G0 | |
PEUGEOT | 0829C0 | |
PEUGEOT | 0829F9 | |
PEUGEOT | 0829G0 | |
PEUGEOT | 0830.55 | |
PEUGEOT | 083055 | |
PEUGEOT | 1201.G6 | |
PEUGEOT | 1201G6 | |
PEUGEOT | 1926.67 | |
PEUGEOT | 1926.71 | |
PEUGEOT | 192667 | |
PEUGEOT | 192671 | |
PEUGEOT | 98 121 215 80 | |
PEUGEOT | 98 141 215 80 | |
PEUGEOT | 9812121580 | |
PEUGEOT | 9814121580 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0469 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0469 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.