Liczba zębów 1 | 144 | |
Szerokość 1 [mm] | 25,40 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4014870148652 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0474 30 INA
CITROËN | 0816.E4 | |
CITROËN | 0816.E6 | |
CITROËN | 0816.E7 | |
CITROËN | 0816E4 | |
CITROËN | 0816E6 | |
CITROËN | 0816E7 | |
CITROËN | 0829.C3 | |
CITROËN | 0829.C4 | |
CITROËN | 0829C3 | |
CITROËN | 0829C4 | |
CITROËN | 1201.C4 | |
CITROËN | 1201C4 | |
CITROËN | 16 094 023 80 | |
CITROËN | 1609402380 | |
CITROËN | 96 371 229 80 | |
CITROËN | 96 371 235 80 | |
CITROËN | 96 520 666 80 | |
CITROËN | 96 521 487 80 | |
CITROËN | 96 552 535 80 | |
CITROËN | 96 552 536 80 | |
CITROËN | 9637122980 | |
CITROËN | 9637123580 | |
CITROËN | 9652066680 | |
CITROËN | 965206680 | |
CITROËN | 9652148780 | |
CITROËN | 9655253580 | |
CITROËN | 9655253680 | |
FIAT | 9467521380 | |
FIAT | 9467521480 | |
FIAT | 9569147388 | |
PEUGEOT | 0816.E4 | |
PEUGEOT | 0816.E6 | |
PEUGEOT | 0816.E7 | |
PEUGEOT | 0816E4 | |
PEUGEOT | 0816E6 | |
PEUGEOT | 0816E7 | |
PEUGEOT | 0829.C3 | |
PEUGEOT | 0829.C4 | |
PEUGEOT | 0829C3 | |
PEUGEOT | 0829C4 | |
PEUGEOT | 1201.C4 | |
PEUGEOT | 1201C4 | |
PEUGEOT | 16 094 023 80 | |
PEUGEOT | 1609402380 | |
PEUGEOT | 96 371 229 80 | |
PEUGEOT | 96 371 235 80 | |
PEUGEOT | 96 520 666 80 | |
PEUGEOT | 96 521 487 80 | |
PEUGEOT | 96 552 535 80 | |
PEUGEOT | 96 552 536 80 | |
PEUGEOT | 9637122980 | |
PEUGEOT | 9637123580 | |
PEUGEOT | 9652066680 | |
PEUGEOT | 965206680 | |
PEUGEOT | 9652148780 | |
PEUGEOT | 9655253580 | |
PEUGEOT | 9655253680 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0474 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0474 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020