przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
Liczba zębów 1 | 195 |
Liczba zębów 2 | 85 |
Szerokość 1 [mm] | 29 |
Szerokość 2 [mm] | 20 |
Liczba pasków | 2 |
uwzględnić informację serwisową |
Dodatkowe informacje o produkcie Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) 530 0764 30 INA
CITROËN | 0816.40 | |
CITROËN | 0816.H0 | |
CITROËN | 0816.K2 | |
CITROËN | 081640 | |
CITROËN | 0816H0 | |
CITROËN | 0816K2 | |
CITROËN | 0829.C0 | |
CITROËN | 0829.F9 | |
CITROËN | 0829C0 | |
CITROËN | 0829F9 | |
CITROËN | 0830.55 | |
CITROËN | 083055 | |
CITROËN | 1201.G6 | |
CITROËN | 1201G6 | |
CITROËN | 1926.67 | |
CITROËN | 1926.71 | |
CITROËN | 192667 | |
CITROËN | 192671 | |
JAGUAR | 4S7Q-6K228-DA | |
JAGUAR | 4S7Q6K228DA | |
JAGUAR | 7H2Q-6K254-AA | |
JAGUAR | 7H2Q6K254AA | |
JAGUAR | 9X2Q-6K254-BB | |
JAGUAR | 9X2Q6K254BB | |
JAGUAR | JD6 1536 | |
JAGUAR | JD61536 | |
PEUGEOT | 0816.40 | |
PEUGEOT | 0816.H0 | |
PEUGEOT | 0816.K2 | |
PEUGEOT | 081640 | |
PEUGEOT | 0816H0 | |
PEUGEOT | 0816K2 | |
PEUGEOT | 0829.C0 | |
PEUGEOT | 0829.F9 | |
PEUGEOT | 0829C0 | |
PEUGEOT | 0829F9 | |
PEUGEOT | 0830.55 | |
PEUGEOT | 083055 | |
PEUGEOT | 1201.G6 | |
PEUGEOT | 1201G6 | |
PEUGEOT | 1926.67 | |
PEUGEOT | 1926.71 | |
PEUGEOT | 192667 | |
PEUGEOT | 192671 | |
LAND ROVER | 131 1306 | |
LAND ROVER | 1311306 | |
LAND ROVER | 4S7Q6K254BD | |
LAND ROVER | 9X2Q6K254BB | |
LAND ROVER | 9X2Q6K288BA | |
LAND ROVER | LR0 06526 | |
LAND ROVER | LR006526 |
Zastosowanie Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) 530 0764 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) 530 0764 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.