Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi Q3 (F3B) 40 TDI quattro (2020.11-???) 200km » 538 0043 10 ina
wybrany samochód: 
Audi Q3 (f3b) 40 Tdi Quattro (2020.11-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 538 0043 10 INA

538 0043 10 Pompa wodna INA
ina 538 0043 10
Pompa wodna 538 0043 10
127.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (23 ocen)
numer części:

538 0043 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Ilość zębów19
nr EAN4005108743787
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0043 10 INA

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: VOLVO 850, 960, 960 II, C30, C70 I, C70 II, S40 I, S40 II, S60 I, S60 II, S70, S80 I, S80 II, V40, V50, V70 I, V70 II, V70 III 1.4-2.9 08.90-
numery OEM:
FORD      1388504
FORD      6G9N-8591-AA
FORD      6G9N8591AA
RENAULT      74 38 610 006
RENAULT      74 38 610 035
RENAULT      7438610006
RENAULT      7438610035
VOLVO      271647
VOLVO      271985
VOLVO      271986
VOLVO      272457
VOLVO      272474
VOLVO      272476
VOLVO      30650751
VOLVO      30751700
DACIA      74 38 610 006
DACIA      74 38 610 035
DACIA      7438610006
DACIA      7438610035

Zastosowanie Pompa wodna 538 0043 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0043 10 INA:

Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim
Paweł, Przystanki
2025-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Paweł, Przystanki
2025-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 538 0043 10

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.