Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Ilość zębów | 20 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
nr EAN | 4005108801913 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0045 10 INA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
074121004F, 074121004V, 074121005M, 074121005N, 074121005P, 076121005A
074121004F, 074121004V, 074121005M, 074121005N, 074121005P, 076121005A
AUDI | 074 121 004 F | |
AUDI | 074 121 004 V | |
AUDI | 074 121 005 M | |
AUDI | 074 121 005 N | |
AUDI | 074 121 005 P | |
AUDI | 074121004F | |
AUDI | 074121004V | |
AUDI | 074121005M | |
AUDI | 074121005N | |
AUDI | 074121005P | |
AUDI | 076 121 005 A | |
AUDI | 076121005A | |
SEAT | 074 121 004 F | |
SEAT | 074 121 004 V | |
SEAT | 074 121 005 M | |
SEAT | 074 121 005 N | |
SEAT | 074 121 005 P | |
SEAT | 074121004F | |
SEAT | 074121004V | |
SEAT | 074121005M | |
SEAT | 074121005N | |
SEAT | 074121005P | |
SEAT | 076 121 005 A | |
SEAT | 076121005A | |
SKODA | 074 121 004 F | |
SKODA | 074 121 004 V | |
SKODA | 074 121 005 M | |
SKODA | 074 121 005 N | |
SKODA | 074 121 005 P | |
SKODA | 074121004F | |
SKODA | 074121004V | |
SKODA | 074121005M | |
SKODA | 074121005N | |
SKODA | 074121005P | |
SKODA | 076 121 005 A | |
SKODA | 076121005A | |
VOLVO | 271768 | |
VOLVO | 274155 | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 F | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 V | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 M | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 N | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 P | |
VOLKSWAGEN | 074121004F | |
VOLKSWAGEN | 074121004V | |
VOLKSWAGEN | 074121005M | |
VOLKSWAGEN | 074121005N | |
VOLKSWAGEN | 074121005P | |
VOLKSWAGEN | 076 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 076121005A |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0045 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0045 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.