Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Ilość zębów | 19 |
nr EAN | 4005108814036 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0054 10 INA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
045121011F, 045121011FX, 045121011H, 045121011HX
045121011F, 045121011FX, 045121011H, 045121011HX
045121011F, 045121011FX, 045121011H, 045121011HX
045121011F, 045121011FX, 045121011H, 045121011HX
1250685, 1459215
AUDI | 045 121 011 F | |
AUDI | 045 121 011 FX | |
AUDI | 045 121 011 H | |
AUDI | 045 121 011 HX | |
AUDI | 045121011F | |
AUDI | 045121011FX | |
AUDI | 045121011H | |
AUDI | 045121011HX | |
FORD | 1250685 | |
FORD | 1459215 | |
SEAT | 045 121 011 F | |
SEAT | 045 121 011 FX | |
SEAT | 045 121 011 H | |
SEAT | 045 121 011 HX | |
SEAT | 045121011F | |
SEAT | 045121011FX | |
SEAT | 045121011H | |
SEAT | 045121011HX | |
SKODA | 045 121 011 F | |
SKODA | 045 121 011 FX | |
SKODA | 045 121 011 H | |
SKODA | 045 121 011 HX | |
SKODA | 045121011F | |
SKODA | 045121011FX | |
SKODA | 045121011H | |
SKODA | 045121011HX | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 F | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 FX | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 H | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 HX | |
VOLKSWAGEN | 045121011F | |
VOLKSWAGEN | 045121011FX | |
VOLKSWAGEN | 045121011H | |
VOLKSWAGEN | 045121011HX |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0054 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0054 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.