Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
nr EAN | 4014870333560 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0352 10 INA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
066121011C, 066121011CX, 066121011D, 066121011DX, 071121005
066121011C, 066121011CX, 066121011D, 066121011DX, 071121005
AUDI | 066 121 011 C | |
AUDI | 066 121 011 CX | |
AUDI | 066 121 011 D | |
AUDI | 066 121 011 DX | |
AUDI | 066121011C | |
AUDI | 066121011CX | |
AUDI | 066121011D | |
AUDI | 066121011DX | |
AUDI | 071 121 005 | |
AUDI | 071121005 | |
SEAT | 066 121 011 C | |
SEAT | 066 121 011 CX | |
SEAT | 066 121 011 D | |
SEAT | 066 121 011 DX | |
SEAT | 066121011C | |
SEAT | 066121011CX | |
SEAT | 066121011D | |
SEAT | 066121011DX | |
SEAT | 071 121 005 | |
SEAT | 071121005 | |
SKODA | 066 121 011 C | |
SKODA | 066 121 011 CX | |
SKODA | 066 121 011 D | |
SKODA | 066 121 011 DX | |
SKODA | 066121011C | |
SKODA | 066121011CX | |
SKODA | 066121011D | |
SKODA | 066121011DX | |
SKODA | 071 121 005 | |
SKODA | 071121005 | |
VOLKSWAGEN | 066 121 011 C | |
VOLKSWAGEN | 066 121 011 CX | |
VOLKSWAGEN | 066 121 011 D | |
VOLKSWAGEN | 066 121 011 DX | |
VOLKSWAGEN | 066121011C | |
VOLKSWAGEN | 066121011CX | |
VOLKSWAGEN | 066121011D | |
VOLKSWAGEN | 066121011DX | |
VOLKSWAGEN | 071 121 005 | |
VOLKSWAGEN | 071121005 |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0352 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0352 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.