Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym | |
Ilość żeber | 6 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 4014870375379 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0442 10 INA
CITROËN | 1201.L9 | |
CITROËN | 1201L9 | |
CITROËN | 16 265 144 80 | |
CITROËN | 1626514480 | |
FIAT | 46815125 | |
FORD | 1538706 | |
FORD | 9S51 8501 BA | |
FORD | 9S518501BA | |
LANCIA | 46815125 | |
OPEL | 12855461 | |
OPEL | 12855462 | |
OPEL | 13 34 206 | |
OPEL | 13 34 207 | |
OPEL | 13 34 647 | |
OPEL | 13 34 711 | |
OPEL | 1334206 | |
OPEL | 1334207 | |
OPEL | 1334647 | |
OPEL | 1334711 | |
OPEL | 46819138 | |
OPEL | 63 34 001 | |
OPEL | 6334001 | |
OPEL | 93177340 | |
OPEL | 93189336 | |
OPEL | 93195466 | |
PEUGEOT | 1201.L9 | |
PEUGEOT | 1201L9 | |
PEUGEOT | 16 265 144 80 | |
PEUGEOT | 1626514480 | |
SUZUKI | 17100-N86J00 | |
SUZUKI | 17100N86J00 | |
SUZUKI | 17400-86J00 | |
SUZUKI | 1740086J00 | |
VAUXHALL | 12855461 | |
VAUXHALL | 12855462 | |
VAUXHALL | 13 34 206 | |
VAUXHALL | 13 34 207 | |
VAUXHALL | 13 34 647 | |
VAUXHALL | 13 34 711 | |
VAUXHALL | 1334206 | |
VAUXHALL | 1334207 | |
VAUXHALL | 1334647 | |
VAUXHALL | 1334711 | |
VAUXHALL | 46819138 | |
VAUXHALL | 63 34 001 | |
VAUXHALL | 6334001 | |
VAUXHALL | 93177340 | |
VAUXHALL | 93189336 | |
VAUXHALL | 93195466 |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0442 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0442 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.