Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym | |
Koła pasowe | bez koła pasowego | |
Ilość otworów gwintowanych | 3 | |
nr EAN | 4014870335618 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0557 10 INA
DAIHATSU | 16100-97404 | |
DAIHATSU | 16100-B9010 | |
DAIHATSU | 1610097404 | |
DAIHATSU | 16100B9010 | |
TOYOTA | 16100-29115 | |
TOYOTA | 16100-29116 | |
TOYOTA | 16100-29117 | |
TOYOTA | 16100-B9010 | |
TOYOTA | 1610029115 | |
TOYOTA | 1610029116 | |
TOYOTA | 1610029117 | |
TOYOTA | 16100B9010 | |
LEXUS | 16100-29115 | |
LEXUS | 16100-29116 | |
LEXUS | 16100-29117 | |
LEXUS | 16100-B9010 | |
LEXUS | 1610029115 | |
LEXUS | 1610029116 | |
LEXUS | 1610029117 | |
LEXUS | 16100B9010 | |
FAW TOYOTA | 1610009481 |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0557 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0557 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.