Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Ford KUGA II (DM2) 2.0 EcoBoost 4x4 (2017.08-???) 242km » 538 0702 10 ina
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 2.0 Ecoboost 4x4 (2017.08-???) 242km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 538 0702 10 INA

538 0702 10 Pompa wodna INA
813.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

538 0702 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
nr EAN4014870174149

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0702 10 INA

Pompa cieczy chłodzącej, bez uszczelki pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66 2.0-3.0D 09.03-12.13
numery OEM:
BMW      11 51 7 546 994
BMW      11 51 7 563 183
BMW      11 51 7 586 924
BMW      11 51 7 586 925
BMW      11517546994
BMW      11517563183
BMW      11517586924
BMW      11517586925
BMW      7 521 584
BMW      7 545 201
BMW      7 546 994
BMW      7521584
BMW      7545201
BMW      7546994
MINI      11 51 7 546 994
MINI      11 51 7 563 183
MINI      11 51 7 586 924
MINI      11 51 7 586 925
MINI      11517546994
MINI      11517563183
MINI      11517586924
MINI      11517586925
MINI      7 521 584
MINI      7 545 201
MINI      7 546 994
MINI      7521584
MINI      7545201
MINI      7546994
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 538 0702 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0702 10 INA:

Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.