Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Wersja wzmocniona | |
nr EAN | 4014870210946 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0714 10 INA
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
55568637, 93191762
1334147, 1334153, 1334284, 93191762
46804051, 55209993, 55268918
46804051, 55209993, 55268918
46804051, 55209993, 55268918
1740079J80, 1740079J81
55568637
55262155, 55268918, K68286387AA
ALFA ROMEO | 46804051 | |
ALFA ROMEO | 55209993 | |
ALFA ROMEO | 55268918 | |
CHRYSLER | K68096225AA | |
FIAT | 46804051 | |
FIAT | 55209993 | |
FIAT | 55268918 | |
LANCIA | 46804051 | |
LANCIA | 55209993 | |
LANCIA | 55268918 | |
OPEL | 13 34 147 | |
OPEL | 13 34 153 | |
OPEL | 13 34 284 | |
OPEL | 1334147 | |
OPEL | 1334153 | |
OPEL | 1334284 | |
OPEL | 93191762 | |
SAAB | 55 568 637 | |
SAAB | 55568637 | |
SAAB | 93 191 762 | |
SAAB | 93191762 | |
SUZUKI | 17400-79J80 | |
SUZUKI | 17400-79J81 | |
SUZUKI | 1740079J80 | |
SUZUKI | 1740079J81 | |
VAUXHALL | 13 34 147 | |
VAUXHALL | 13 34 153 | |
VAUXHALL | 13 34 284 | |
VAUXHALL | 1334147 | |
VAUXHALL | 1334153 | |
VAUXHALL | 1334284 | |
VAUXHALL | 93191762 | |
CHEVROLET | 55568637 | |
JEEP | 55262155 | |
JEEP | 55268918 | |
JEEP | K68286387AA |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0714 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0714 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.