Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A5 (F53, F5P) 35 TFSI Mild Hybrid (2019.02-2020.02) 150km » 538 0810 10 ina
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 35 Tfsi Mild Hybrid (2019.02-2020.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej 538 0810 10 INA

538 0810 10 Pompa cieczy chłodzącej  INA
ina 538 0810 10
Pompa cieczy chłodzącej  538 0810 10
602.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

538 0810 10

producent:

INA

Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z modułem zarządzania temperaturą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej 538 0810 10 INA

Pompa cieczy chłodzącej pasuje do: BMW 1 (F40), 2 (F45), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), X1 (F48), X2 (F39), MINI (F55), (F56), (F57), CLUBMAN (F54), COUNTRYMAN (F60) 1.5/2.0 09.13-
numery OEM:
BMW      11 53 8 631 943
BMW      11 53 8 843 405
BMW      11538631943
BMW      11538843405
BMW      8 631 943
BMW      8 843 405
BMW      8631943
BMW      8843405
MINI      11 53 8 631 943
MINI      11 53 8 843 405
MINI      11538631943
MINI      11538843405
MINI      8 631 943
MINI      8 843 405
MINI      8631943
MINI      8843405
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej 538 0810 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej 538 0810 10 INA:

Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.