Liczba zębów | 18 |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej 538 0882 10 INA
CITROËN | 16 289 417 80 | |
CITROËN | 1628941780 | |
CITROËN | 98 250 021 80 | |
CITROËN | 98 368 348 80 | |
CITROËN | 9825002180 | |
CITROËN | 9836834880 | |
FORD | 2189253 | |
FORD | JX6Q-8591-AA | |
FORD | JX6Q8591AA | |
OPEL | 1628941780 | |
OPEL | 3557014 | |
PEUGEOT | 16 289 417 80 | |
PEUGEOT | 1628941780 | |
PEUGEOT | 98 250 021 80 | |
PEUGEOT | 98 368 348 80 | |
PEUGEOT | 9825002180 | |
PEUGEOT | 9836834880 | |
TOYOTA | SU001-A7829 | |
TOYOTA | SU001A7829 | |
VAUXHALL | 1628941780 | |
VAUXHALL | 3557014 | |
BUGATTI | PA10378 | |
LEXUS | SU001-A7829 | |
LEXUS | SU001A7829 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej 538 0882 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej 538 0882 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.