Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault THALIA I (LB_) 1.5 dCi (2004.04-2009.11) 79km » 538 0893 10 ina
wybrany samochód: 
Renault Thalia I (lb_) 1.5 Dci (2004.04-2009.11) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej 538 0893 10 INA

538 0893 10 Pompa cieczy chłodzącej INA
ina 538 0893 10
Pompa cieczy chłodzącej 538 0893 10
529.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

538 0893 10

producent:

INA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2niezałączana pompa wodna
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem zębatym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej 538 0893 10 INA

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C205), C T-MODEL (S205), C (W205), E (A238), E (C238), E T-MODEL (S213), E (W213), GLC (C253), GLC (X253) 2.0/2.0H 12.13-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      274 200 00 07
MERCEDES-BENZ      274 200 03 07
MERCEDES-BENZ      274 200 09 00
MERCEDES-BENZ      2742000007
MERCEDES-BENZ      2742000307
MERCEDES-BENZ      2742000900
MERCEDES-BENZ      A 274 200 00 07
MERCEDES-BENZ      A 274 200 03 07
MERCEDES-BENZ      A 274 200 09 00
MERCEDES-BENZ      A2742000007
MERCEDES-BENZ      A2742000307
MERCEDES-BENZ      A2742000900

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej 538 0893 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej 538 0893 10 INA:

Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.
Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.