Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 538 1029 10 ina

Pompa cieczy chłodzącej 538 1029 10 INA

538 1029 10 Pompa cieczy chłodzącej INA
403.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (23 ocen)
numer części:

538 1029 10

dostawca:

INA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej 538 1029 10 INA

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką (bez termostatu) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82) 1.5H/2.0D 06.10-

Pompa cieczy chłodzącej 538 1029 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej 538 1029 10 producenta INA

BMW

11518577888, 11518617545, 8577888, 8617545

MINI

11518577888, 11518617545, 8577888, 8617545

numery OEM:
BMW      11 51 8 577 888
BMW      11 51 8 617 545
BMW      11518577888
BMW      11518617545
BMW      8 577 888
BMW      8 617 545
BMW      8577888
BMW      8617545
MINI      11 51 8 577 888
MINI      11 51 8 617 545
MINI      11518577888
MINI      11518617545
MINI      8 577 888
MINI      8 617 545
MINI      8577888
MINI      8617545

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej 538 1029 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej 538 1029 10 INA:

Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Przystanki
2025-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Paweł, Przystanki
2025-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim
Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.