Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Dacia LOGAN MCV II TCe 90 (K8M1, K8MA, K8AC) (2013.02-???) 90km » F101701 kamoka
wybrany samochód: 
Dacia Logan Mcv Ii Tce 90 (k8m1, K8ma, K8ac) (2013.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju, KAMOKA F101701 KAMOKA

F101701 Filtr oleju, KAMOKA KAMOKA
kamoka F101701
Filtr oleju, KAMOKA F101701
F101701
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (27 ocen)
numer części:

F101701

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]76
Wymiar gwintuUNF 3/4''-16
średnica zewnętrzna [mm]83
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zaworem zwrotnym
nr EAN5908242652436

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, KAMOKA F101701 KAMOKA

numery OEM:
DAIHATSU      11501-00550
DAIHATSU      15600-87201
DAIHATSU      15601-87103
DAIHATSU      15601-87201
DAIHATSU      15601-87203
DAIHATSU      15601-87702
DAIHATSU      15601-87704
DAIHATSU      15601-87705
DAIHATSU      15601-87706
DAIHATSU      1560187103
DAIHATSU      1560187201
DAIHATSU      1560187201000
DAIHATSU      1560187203
DAIHATSU      1560187203000
DAIHATSU      1560187204
DAIHATSU      1560187702
DAIHATSU      1560187702/203
DAIHATSU      1560187703
DAIHATSU      1560187706
DAIHATSU      1651073000
DAIHATSU      1651073001
DAIHATSU      1651073010
FORD      5012577
FORD      5019426
NISSAN      -A5208-01B02
NISSAN      1520801810
NISSAN      1520801B01
NISSAN      1520801B02
NISSAN      1520801B15
OPEL      93156662
PEUGEOT      1109H8
SUZUKI      16510-73000
SUZUKI      16510-73000-000
SUZUKI      16510-73001
SUZUKI      16510-73001-000
SUZUKI      16510-73002
SUZUKI      16510-73002-000
SUZUKI      16510-73010
SUZUKI      16510-73010-000
SUZUKI      16510-73012
SUZUKI      16510-73012-000
SUZUKI      16510-73013
SUZUKI      16510-73013-000
SUZUKI      16510-83010
SUZUKI      16510-83010-000
SUZUKI      1651073002000
SUZUKI      1651073010000
SUZUKI      1651073012000
TOYOTA      1150100550
TOYOTA      1150100700
TOYOTA      1150101270
TOYOTA      1560187201
TOYOTA      1560187203
TOYOTA      1560187702
TOYOTA      1560187706
TOYOTA      1651073000
TOYOTA      1651073001
TOYOTA      1651073010
TOYOTA      1651073013
CHEVROLET      16510-73013-000
CHEVROLET      16510-A73013
CHEVROLET      1651073013000
CHEVROLET      16510A73013
DAEWOO      16510-73013-000
DAEWOO      16510-A73013

Zastosowanie Filtr oleju, KAMOKA F101701 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju, KAMOKA F101701 KAMOKA:

Grzegorz, Warszawa
2021-05-31
 5/5
Bardzo dobry produkt.
Mariusz, Warszawa
2020-01-25
 5/5
Kolejny raz kupiłem części kamoka i wszystko jest jak należy
Martyna, Samborowo
2020-08-26
 5/5
Zgodne z opisem
Tomasz, Wieliczka
2023-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIAN, WARSZAWA
2022-03-07
 5/5
kamoka dobry tani
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2021-12-01
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Łabiszyn
2025-06-29
 5/5
pasuje
Piotr, Słubice
2020-02-13
 5/5
Zakup F101101 kamoka polecony przez mojego serwisanta
Radosław, Boguszyn
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wieslaw, Warszawa
2023-02-24
 5/5
pasuje polecam.
Gracjan, Pszczew
2020-03-31
 5/5
F100601 kamoka już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Dariusz, Skierniewice
2019-10-08
 5/5
od lat ta sama firma
Przemysław, Stargard
2023-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Kalisz
2022-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, SZCZERCÓW
2020-05-25
 5/5
Sprzedawca dobrze dobrał mi tą część, pozdrawiam
Dzmitry, Wołomin
2021-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Pogórze
2022-07-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sandra, Blizne Łaszczyńskiego
2021-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2022-03-30
 5/5
Kupuje od kilku lat i nie ma mam zastrzeżeń, działa dobrze.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wieliczka
2023-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stargard
2021-12-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zdzisław, Czernice Borowe
2022-04-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Wąglikowice
2020-05-24
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
Przemysław, Dobrzany
2024-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.