Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 214 knecht

Filtr oleju OC 214 KNECHT

OC 214 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 214
Filtr oleju OC 214
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (143 ocen)
numery handlowe:

78642753

numer części:

OC 214

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 107,5
Wysokość [mm] 123
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
nr EAN 4009026017302

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 214 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: IVECO DAILY I; VOLVO 850, S70, S80 I, V70 I, V70 II; ALFA ROMEO AR 6, AR 8; AUDI 100 C3, 100 C4, A6 C4; FIAT 131, 132, ARGENTA, DUCATO 1.9D-2.5D 01.76-08.07
numery OEM:
AUDI      069115561
AUDI      069115561A
AUDI      074115561B
FORD      5012554
FORD      A840X6714CA
FORD      EFL282
VOLVO      9125224
VOLVO      91252247
VOLVO      9180596
VOLVO      9180596-0
VOLKSWAGEN      069115561
VAG      069115561
VAG      069115561A
VAG      074115561B

Zastosowanie Filtr oleju OC 214 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 214 KNECHT:

2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-06
 5/5
Dobrałem OC 90 OF knecht na podstawie katalogu dostępnego w sklepie. Wszystko się zgadza i pasuje
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.