Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) (1986.11-1996.10) 70km » OC 281 knecht
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k3_t, K2_t, K1_t, K0_t) 2.5 D (k14t) (1986.11-1996.10) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 281 KNECHT

OC 281 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 281
Filtr oleju OC 281
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

79817776

numer części:

OC 281

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]76,0
Wysokość [mm]203
Gwintowana złączkaM24x2
Średnica 2 [mm]71,0
Średnica 3 [mm]62,0
Moment dokręcenia [Nm]10
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 1
nr EAN4009026096352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 281 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI 100 C4, A6 C4, A6 C5, V8 3.6/4.2 10.88-01.05
numery OEM:
AUDI      077115561
AUDI      077115561C
AUDI      077115561E
AUDI      077115561G
AUDI      077155561C
VAG      077115561
VAG      077115561C
VAG      077115561E
VAG      077115561G
VAG      077155561C

Zastosowanie Filtr oleju OC 281 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 281 KNECHT:

Aleksandras, Visaginas
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
Łukasz, Wieruszów
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Wojciech, Rybnik
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Szczecin
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
Maciej, Warszawa
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
Roman, Warszawa
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Poznań
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, SŁUPSK
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
Mateusz, Ruciane-Nida
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, warszawa
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
Piotr, Walce
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Warszawa
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Sulechów
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2024-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Nadarzyn
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Szczecin
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Miłosz, Olkusz
2022-03-22
 5/5
Luź
Artur, Zielonka
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.