Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 2.8 VR6 (2000.04-2003.04) 204km » OC 977/1 knecht
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Autobus (70b, 70c, 7db, 7dk, 70j, 70k, 7dc, 7 2.8 Vr6 (2000.04-2003.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 977/1 KNECHT

OC 977/1 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 977/1
Filtr oleju OC 977/1
OC 977/1
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

70581855

numer części:

OC 977/1

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]76,0
Wysokość [mm]80
Gwintowana złączka3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]72,0
Średnica 3 [mm]62,0
Moment dokręcenia [Nm]20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 1
nr EAN4009026887516

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 977/1 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, A4 B9, A5, Q2, Q3, CUPRA ATECA, FORMENTOR, LEON, LEON SPORTSTOURER, FORD TOURNEO CONNECT V761 NADWOZIE WIELKO 1.0-2.0 05.06-
numery OEM:
AUDI      04E115561
AUDI      04E115561B
AUDI      04E115561D
AUDI      04E115561H
SEAT      04E115561B
SEAT      04E115561H
SKODA      04E115561B
SKODA      04E115561H
VOLKSWAGEN      04E115561B
VOLKSWAGEN      04E115561H
VAG      04E115561
VAG      04E115561B
VAG      04E115561D
VAG      04E115561H
FAW-VW      L04E115561S
SVW      04E115561S

Zastosowanie Filtr oleju OC 977/1 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 977/1 KNECHT:

2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2020-09-23
 5/5
Ok
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.