Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 6 Kombi (GH) 2.2 MZR-CD (GH10) (2008.08-2011.12) 185km » L10109 monroe
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 2.2 Mzr-cd (gh10) (2008.08-2011.12) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10109 MONROE

L10109 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L10109
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L10109

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,500
Gwint wewnętrzny [mm]16x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096287756

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10109 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS II/KOMBI 1.0-Electric 10.03-
numery OEM:
FORD      1251925
FORD      1306177
FORD      1315074
FORD      1317446
FORD      1328877
FORD      1388549
FORD      1541652
FORD      1730933
FORD      3M51328-9AC
FORD      3M513C3-67AB
FORD      3M513C367AA
FORD      4M51328-9AB
FORD      4M51328-9AC
FORD      4M51328-9AD
VOLVO      274500
VOLVO      3072310-3
VOLVO      3077817-1
VOLVO      3120141-2

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10109 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10109 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.