Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.2 DI-D 4WD (2010.09-2012.11) 140km » GDB106 trw
wybrany samochód: 
Mitsubishi Outlander Ii (cw_w) 2.2 Di-d 4wd (2010.09-2012.11) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB106 TRW

GDB106 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB106
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB106
GDB106
trw GDB106 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (142 ocen)
numery handlowe:

20073

numer części:

GDB106

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]39
Długość [mm]108,8
Grubość [mm]17
nr EAN3322936401063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB106 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: FIAT 124, 124 SPIDER, 125, 127, 128, 131, 132, 900 T/E, 900 T/E PULMINO, CAMPAGNOLA, FIORINO, PANDA, RITMO, X 1/9, FSO 125P, 127P 0.65-2.5D 01.66-07.04
numery OEM:
FIAT      0000000790605
FIAT      4309780
FIAT      5888149
FIAT      790605
LANCIA      5888149
LANCIA      82203073
LANCIA      99939353
SEAT      SE127165005A
ZASTAVA      4218573
ZASTAVA      4423980
ZASTAVA      46600454
FSO      030633
FSO      039532
FSO      039533
FSO      059957
FSO      655792725
AUTOBIANCHI      5888149
AUTOBIANCHI      790605
AUTOBIANCHI      82203073
AUTOBIANCHI      99939353
YUGO      4218573
YUGO      4423980
zamienniki:
F 026 000 031
brak
BOSCH
168201
brak
VALEO
597002
brak
VALEO
598603
brak
VALEO
180218
brak
ICER
363702160032
brak
MAGNETI MARELLI
363702160034
brak
MAGNETI MARELLI
363702160175
brak
MAGNETI MARELLI
FDB734
brak
FERODO
FSL29
brak
FERODO
180654
brak
ICER
26468
brak
LEMFÖRDER
363702160143
brak
MAGNETI MARELLI
571301J-AS
brak
JURID
222305
brak
NK
222341
brak
NK
1501222305
brak
SBS
1501222341
brak
SBS

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB106 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB106 TRW:

2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
Bardzo dobry produkt
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do Volkswagen Passat b8 2.0tdi
2023-10-23
 5/5
Polecam
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2023-11-08
 5/5
OK!!
2021-03-17
 5/5
polecam
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-03
 5/5
OK
zobacz instrukcję montażu GDB106zobacz instrukcję montażu GDB106

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.