Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Fso 132P 1.6 (1974-1978) 98km » GDB1156 trw
wybrany samochód: 
Fso 132p 1.6 (1974-1978) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1156 TRW

GDB1156 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1156
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1156
GDB1156
trw GDB1156 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1156 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1156 trw
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23452, 23453

numer części:

GDB1156

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Długość [mm]144,9
Wysokość [mm]66,4
Grubość [mm]19,0
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Oznaczenie kontrolneE2 90R 01124/006
nr EAN3322936411567

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1156 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: LAND ROVER DISCOVERY II, RANGE ROVER I, RANGE ROVER II 2.5D-4.6 11.88-06.04
numery OEM:
LAND ROVER      SFP000210
LAND ROVER      SFP100460
LAND ROVER      SFP100480
LAND ROVER      SFP100580
LAND ROVER      SFP100590
LAND ROVER      SFP500120
LAND ROVER      SFP500150
LAND ROVER      STC1880
LAND ROVER      STC3195
LAND ROVER      STC3685

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1156 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1156 TRW:

2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2021-03-17
 5/5
polecam
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
2023-11-08
 5/5
OK!!
2022-10-18
 5/5
Klocki w porządku, założyłem w kolejnym aucie - Iveco 40C18 tylna oś..!
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-15
 5/5
Ok
zobacz instrukcję montażu GDB1156zobacz instrukcję montażu GDB1156

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.