Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1343 trw

Klocki hamulcowe - komplet wyprzedaż GDB1343 TRW

GDB1343 Klocki hamulcowe - komplet wyprzedaż TRW
trw GDB1343
Klocki hamulcowe - komplet wyprzedaż GDB1343
GDB1343
trw GDB1343 Klocki hamulcowe - komplet wyprzedaż
99.00 zł 68.61 zł
ilość produktu objętego promocją: 1
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

20180, 20181

numer części:

GDB1343

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01025/178
Wysokość [mm] 44,9
Długość [mm] 123,1
Grubość [mm] 17
nr EAN 3322937239221


opis e-autoparts.pl:
Produkt pełnowartościowy z wyprzedaży magazynowej. Oryginalne opakowanie produktu może być w nieznacznym stopniu podniszczone.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet wyprzedaż GDB1343 TRW

Klocki hamulcowe GDB1343 mają zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE klocków hamulcowych GDB1343 producenta TRW

BMW

1162446, 1165233, 34211162446, 34211165233, 34216761238, 6761238

numery OEM:
BMW      1 162 446
BMW      1 165 233
BMW      34 21 1 162 446
BMW      34 21 1 165 233
BMW      34 21 6 761 238
BMW      6 761 238
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet wyprzedaż GDB1343 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet wyprzedaż GDB1343 TRW:

2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-02
 5/5
zgodne z zamówieniem
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
2020-02-18
 5/5
Dobra cena odnośnie jakości trudno się wypowiedzieć bo założyłem je stosunkowo niedawno
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Jest ok
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-18
 5/5
Bdb klocki... Wybrałem te, ponieważ przetestowałem już w dwóch innych samochodach i zachowują się bardzo dobrze...
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-12
 5/5
ok
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.