Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB3190 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3190 TRW

GDB3190 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB3190
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3190
GDB3190
trw GDB3190 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3190 trw
90.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23527

numer części:

GDB3190

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 87,0
Wysokość [mm] 52,9
Grubość [mm] 15,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01120/270
nr EAN 3322937236107

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3190 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: HONDA ACCORD VI, ACCORD VII, JAZZ II, TOYOTA COROLLA 1.3-2.4 07.92-10.08

Klocki hamulcowe GDB3190 mają zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE klocków hamulcowych GDB3190 producenta TRW

HONDA

43022S1AE01, 43022S1AE02, 43022S1AE03, 43022S1AE30, 43022S1AE50, 43022SEAE00, 43022SEAE01, 43022SEAE10

numery OEM:
HONDA      43022-S1A-E01
HONDA      43022-S1A-E02
HONDA      43022-S1A-E03
HONDA      43022-S1A-E30
HONDA      43022-S1A-E50
HONDA      43022-SEA-E00
HONDA      43022-SEA-E01
HONDA      43022-SEA-E10

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3190 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3190 TRW:

2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2023-10-23
 5/5
Polecam
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-18
 5/5
Klocki w porządku, założyłem w kolejnym aucie - Iveco 40C18 tylna oś..!
2023-06-12
 5/5
Ok
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB3190zobacz instrukcję montażu GDB3190

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.