Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB4173 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB4173 TRW

GDB4173 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB4173
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB4173
GDB4173
trw GDB4173 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB4173 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB4173 trw
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

24451

numer części:

GDB4173

producent:

TRW

Ograniczenia producenta AKEBONO
Długość [mm] 122,7
Wysokość [mm] 49,6
Grubość [mm] 15,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/2356
nr EAN 3322937973668

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB4173 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: LEXUS CT, TOYOTA COROLLA, PRIUS, PRIUS PHV, YARIS 1.5/1.5H/1.8H 11.05-

Klocki hamulcowe GDB4173 mają zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE klocków hamulcowych GDB4173 producenta TRW

TOYOTA

044650W140, 044650W141, 0446547060, 0446547070, 477460W180, 477460W181, PV565H

numery OEM:
TOYOTA      04465-0W140
TOYOTA      04465-0W141
TOYOTA      04465-47060
TOYOTA      04465-47070
TOYOTA      47746-0W180
TOYOTA      47746-0W181
TOYOTA      PV565H
LEXUS      04465-0W140
LEXUS      04465-0W141
LEXUS      04465-47060
LEXUS      04465-47070
LEXUS      47746-0W180
LEXUS      47746-0W181
LEXUS      PV565H

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB4173 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB4173 TRW:

2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB4173zobacz instrukcję montażu GDB4173
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.