Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Hyundai IONIQ 5 (NE) EV Napęd na wszystkie koła (2021-???) 325km » 24169 walker
wybrany samochód: 
Hyundai Ioniq 5 (ne) Ev Napęd Na Wszystkie Koła (2021-???) 325km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24169 WALKER

24169 Tłumik WALKER
walker 24169
Tłumik 24169
24169
walker 24169 Tłumik
Tłumik 24169 walker
Tłumik 24169 walker
Tłumik 24169 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24169

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]710
Ciężar [kg]6,154
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490241696

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24169 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: DACIA DUSTER 1.5D 06.10-01.18
numery OEM:
DACIA      200109538R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 24169 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24169 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.