Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E153H D25 hengst

Filtr oleju E153H D25 HENGST

E153H D25 Filtr oleju HENGST
hengst E153H D25
Filtr oleju E153H D25
E153H D25
hengst E153H D25 Filtr oleju
Filtr oleju E153H D25 hengst
Filtr oleju E153H D25 hengst
Filtr oleju E153H D25 hengst
Filtr oleju E153H D25 hengst
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

342110000

numer części:

E153H D25

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 71
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 34
Wysokość [mm] 153
nr EAN 4030776000672

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E153H D25 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES 124 (W124), E T-MODEL (S210), E (W124), E (W210), E (W212), S (C140), S (W140), SL (R129) 2.5-6.0 09.89-12.11

Filtr oleju E153H D25 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr oleju E153H D25 producenta HENGST

MERCEDES-BENZ

0011849025, 0011849125, 0011849425, 1191800009, A1191800009, A0011849125, A0011849425

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 184 90 25
MERCEDES-BENZ      001 184 91 25
MERCEDES-BENZ      001 184 94 25
MERCEDES-BENZ      119 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 119 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A001 184 91 25
MERCEDES-BENZ      A001 184 94 25

Zastosowanie Filtr oleju E153H D25 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E153H D25 HENGST:

Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST