Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E31H D93 hengst

Filtr oleju E31H D93 HENGST

E31H D93 Filtr oleju HENGST
hengst E31H D93
Filtr oleju E31H D93
E31H D93
hengst E31H D93 Filtr oleju
Filtr oleju E31H D93 hengst
Filtr oleju E31H D93 hengst
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

554130000

numer części:

E31H D93

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 72
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 33
Wysokość [mm] 81
nr EAN 4030776008708

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E31H D93 HENGST

Filtr oleju pasuje do: CHRYSLER NEON II, PT CRUISER, FIAT 500X, LINEA, TIPO, JEEP RENEGADE, MINI (R50, R53), (R52) 1.6 06.01-

Filtr oleju E31H D93 ma zastosowanie do modeli samochodów

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Filtr oleju E31H D93 producenta HENGST

CHRYSLER

04693101AA, 04693140AA, 04693140AB, 05015901AA, 05139034AA, 4693140AA, 4693353AA, 5015901AA, 5139034AA

FIAT

7087808

numery OEM:
BMW      11 42 0 026 787
BMW      11 42 7 509 208
BMW      11 42 7 512 446
CHRYSLER      04693101AA
CHRYSLER      04693140AA
CHRYSLER      04693140AB
CHRYSLER      05015901AA
CHRYSLER      05139034AA
CHRYSLER      4693140AA
CHRYSLER      4693353AA
CHRYSLER      5015901AA
CHRYSLER      5139034AA
FIAT      70 87 808

Zastosowanie Filtr oleju E31H D93 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E31H D93 HENGST:

Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST