Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E825H D265 hengst

Filtr oleju E825H D265 HENGST

E825H D265 Filtr oleju HENGST
hengst E825H D265
Filtr oleju E825H D265
E825H D265
hengst E825H D265 Filtr oleju
Filtr oleju E825H D265 hengst
Filtr oleju E825H D265 hengst
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

2434130000

numer części:

E825H D265

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 66
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 27
Wysokość [mm] 106
nr EAN 4030776028553

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E825H D265 HENGST

Filtr oleju pasuje do: HYUNDAI ACCENT IV, ELANTRA IV, ELANTRA V, ELANTRA VI, EQUUS / CENTENNIAL, GENESIS, GRANDEUR, I20 ACTIVE, I20 I, I20 II, I30, I40 I, I40 I CW, IX20, IX35 1.1D-5.0 03.05-

Filtr oleju E825H D265 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Filtr oleju E825H D265 producenta HENGST

HYUNDAI

263202A500, 263202A501, 263203C300, 263203C30A, 263203C700, 263203F100, S263202A500

KIA

263202A500, 263202A501, 263203C30A, 263203C700, 263203F100, 263303C300, S263202A500

numery OEM:
HYUNDAI      26320-2A500
HYUNDAI      26320-2A501
HYUNDAI      26320-3C300
HYUNDAI      26320-3C30A
HYUNDAI      26320-3C700
HYUNDAI      26320-3F100
HYUNDAI      S26320-2A500
KIA      26320-2A500
KIA      26320-2A501
KIA      26320-3C30A
KIA      26320-3C700
KIA      26320-3F100
KIA      26330-3C300
KIA      S26320-2A500

Zastosowanie Filtr oleju E825H D265 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E825H D265 HENGST:

Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.