Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1616 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1616 TRW

GDB1616 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1616
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1616
GDB1616
trw GDB1616 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1616 trw
154.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

23801, 23912, 23913

numer części:

GDB1616

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/708
Wysokość [mm] 72,9
Długość [mm] 156,4
Grubość [mm] 20
Wysokość 2 [mm] 72,9
Długość 2 [mm] 155,2
Układ hamulcowy nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
Układ hamulcowy tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937395187

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1616 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI A3 SEAT LEON SKODA SUPERB II VW CC B7, EOS, GOLF V, PASSAT B6 1.4-3.6 05.03-12.16

Klocki hamulcowe GDB1616 mają zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE klocków hamulcowych GDB1616 producenta TRW

AUDI

1K0615105DF, 1K0615106DF, 1K0698151B

SKODA

1K0615105DF, 1K0615106DF, 1K0698151B

VOLKSWAGEN

1K0615105DF, 1K0615106DF, 1K0698151B

SEAT

1K0615105DF, 1K0615106DF, 1K0698151B

numery OEM:
AUDI      1K0 615 105 DF
AUDI      1K0 615 106 DF
AUDI      1K0 698 151 B
SEAT      1K0 615 105 DF
SEAT      1K0 615 106 DF
SEAT      1K0 698 151 B
SKODA      1K0 615 105 DF
SKODA      1K0 615 106 DF
SKODA      1K0 698 151 B
VOLKSWAGEN      1K0 615 105 DF
VOLKSWAGEN      1K0 615 106 DF
VOLKSWAGEN      1K0 698 151 B

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1616 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1616 TRW:

Michał, Kamieniec Wrocławski
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Zamienie
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Śrem
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Adam,
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
Kamil, Siennica
2025-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Warszawa
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Górsk
2023-01-03
 5/5
OK
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Ryszard, Ligota piękna
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
Krzysztof, Młochów
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
Łukasz, Wrocław
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
Rafał, Czosnów
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
Cezary, Dragacz
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
Dariusz, WARSZAWA
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1616zobacz instrukcję montażu GDB1616zobacz instrukcję montażu GDB1616zobacz instrukcję montażu GDB1616

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.