Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB4460 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB4460 TRW

GDB4460 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB4460
Klocki hamulcowe - komplet GDB4460
GDB4460
trw GDB4460 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet GDB4460 trw
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

20325

numer części:

GDB4460

producent:

TRW

Długość [mm] 118,5
Wysokość [mm] 78,5
Grubość [mm] 17,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01107/1402
nr EAN 3322938324735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB4460 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: LEXUS GS, IS III, RC 2.0-4.6 04.05-

Klocki hamulcowe GDB4460 mają zastosowanie do modeli samochodów

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE klocków hamulcowych GDB4460 producenta TRW

LEXUS

0446530460, 0446530490

numery OEM:
LEXUS      04465-30460
LEXUS      04465-30490

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB4460 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB4460 TRW:

Mateusz, Tryszczyn
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nowa Ruda
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
kamil, warszawa
2019-12-02
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ozorków
2025-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, IWKOWA
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, IWKOWA
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał,
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
LESZEK, RUDA ŚLĄSKA
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Kamieniec Wrocławski
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
Grzegorz, Milanówek
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-10-12
 5/5
ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
SERHII, GDYNIA
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do Volkswagen Passat b8 2.0tdi
Robert, Rzeszów
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
Cezary, Dragacz
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Bydgoszcz
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Kuźnica
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB4460zobacz instrukcję montażu GDB4460

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.