Wysokość [mm] | 120 | |
Wymiar gwintu | 3/4"-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 2,5 | |
Długość opakowania [cm] | 8 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 12,5 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 62 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 71 | |
nr EAN | 4044197763214 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju COF100183S CHAMPION
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
VAG | 034 115 561 A | |
VAG | 06A 115 561 | |
VAG | 06A 115 561 B | |
VAG | 06A 115 561 E | |
VAG | 078 115 561 K | |
VAG | 1JM 115 561 BZ |
Zastosowanie Filtr oleju COF100183S CHAMPION w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju COF100183S CHAMPION:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.