Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Saab 9-3 Kombi (E50) 2.8 Turbo V6 (2007.12-2015.02) 256km » E1001H D28 hengst
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.8 Turbo V6 (2007.12-2015.02) 256km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E1001H D28 HENGST

E1001H D28 Filtr oleju HENGST
hengst E1001H D28
Filtr oleju E1001H D28
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

7150000

numer części:

E1001H D28

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]24
Średnica wewnętrzna 2 [mm]40
Wysokość [mm]110
nr EAN4030776000962

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E1001H D28 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES V (638/2), VOLVO 240, 740, AUDI 100 C2, 100 C3, 80 B2, 80 B3, 80 B4, A4 B5, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, Q7, DODGE DAKOTA, FORD GALAXY I 1.6D-6.0 08.78-
numery OEM:
CHRYSLER      05015171AA
CHRYSLER      5015171AA
FIAT      K05015171AA
FORD      1 025 629
FORD      95 VW 6714 AB
MERCEDES-BENZ      000 180 15 09
MERCEDES-BENZ      104 180 06 09
MERCEDES-BENZ      104 184 10 25
MERCEDES-BENZ      A000 180 15 09
MERCEDES-BENZ      A104 180 06 09
MERCEDES-BENZ      A104 184 10 25
PORSCHE      955.107.561.00
VAG      021 115 561 B
VAG      021 115 562 A
VAG      07C 115 562

Zastosowanie Filtr oleju E1001H D28 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E1001H D28 HENGST:

Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST