Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro (1988.02-1990.11) 200km » E121H D01 hengst
wybrany samochód: 
Audi 200 C3 Sedan (447, 448) 2.2 Turbo Quattro (1988.02-1990.11) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E121H D01 HENGST

E121H D01 Filtr oleju HENGST
hengst E121H D01
Filtr oleju E121H D01
E121H D01
hengst E121H D01 Filtr oleju
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

164110000

numer części:

E121H D01

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]23
Wysokość [mm]121
nr EAN4030776000580

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E121H D01 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), /8 (W114), CABRIOLET (W111, W112), G (W460), G (W463), S (C126), S (W108, W109), S (W116), S (W126) 2.7-6.8 04.68-12.94
numery OEM:
FORD      5 001 153
FORD      5 001 502
FORD      5 002 175
FORD      A 740 X 6731 DA
MERCEDES-BENZ      000 180 05 09
MERCEDES-BENZ      000 180 06 09
MERCEDES-BENZ      000 184 98 25
MERCEDES-BENZ      000 184 99 25
MERCEDES-BENZ      001 184 64 25
MERCEDES-BENZ      001 184 65 25
MERCEDES-BENZ      001 184 98 25
MERCEDES-BENZ      A 000 180 06 09
MERCEDES-BENZ      A000 180 05 09
MERCEDES-BENZ      A000 184 98 25
MERCEDES-BENZ      A000 184 99 25
MERCEDES-BENZ      A001 184 64 25
MERCEDES-BENZ      A001 184 65 25
MERCEDES-BENZ      A001 184 98 25
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E121H D01 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E121H D01 HENGST:

Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST