Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Kia CEE'D (JD) 1.0 T-GDI (2015.07-???) 120km » E196HN D03 hengst
wybrany samochód: 
Kia Cee'd (jd) 1.0 T-gdi (2015.07-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E196HN D03 HENGST

E196HN D03 Filtr oleju HENGST
hengst E196HN D03
Filtr oleju E196HN D03
E196HN D03
hengst E196HN D03 Filtr oleju
Filtr oleju E196HN D03 hengst
Filtr oleju E196HN D03 hengst
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

166110000

numer części:

E196HN D03

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]92
Średnica wewnętrzna 1 [mm]11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]22
Wysokość [mm]199
nr EAN4030776000795

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E196HN D03 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), G (W460), T1 (601), T1 (601, 611), T1 (B601), T1 (B602), T1/TN, T2/L, T2/LN1, O 309, UNIMOG 2.0D-3.0D 01.75-
numery OEM:
FORD      5 010 667
FORD      5 010 961
FORD      5 019 420
MERCEDES-BENZ      000 180 25 09
MERCEDES-BENZ      601 180 06 10
MERCEDES-BENZ      616 180 00 09
MERCEDES-BENZ      616 180 05 10
MERCEDES-BENZ      617 180 00 09
MERCEDES-BENZ      617 180 00 25
MERCEDES-BENZ      617 180 01 25
MERCEDES-BENZ      617 184 00 25
MERCEDES-BENZ      617 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A 000 180 25 09
MERCEDES-BENZ      A601 180 06 10
MERCEDES-BENZ      A616 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A616 180 05 10
MERCEDES-BENZ      A617 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A617 180 00 25
MERCEDES-BENZ      A617 180 01 25
MERCEDES-BENZ      A617 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A617 184 01 25
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E196HN D03 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E196HN D03 HENGST:

Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST