Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, E611H D122 hengst

Filtr oleju E611H D122 HENGST

E611H D122 Filtr oleju HENGST
 

    Ocena:
5/5 (11 ocen)
numery handlowe:

1085130000

numer części:

E611H D122

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 57
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 21
Wysokość [mm] 106
nr EAN 4030776011401
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E611H D122 HENGST

numery OEM:
OPEL      55 353 324
OPEL      56 50 359
VAUXHALL      93185674
ZHONGHUA      3089654

Zastosowanie Filtr oleju E611H D122 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E611H D122 HENGST:

2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Polecam
2019-11-22
 5/5
Ok
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST