Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E630H02 D103 hengst

Filtr oleju E630H02 D103 HENGST

E630H02 D103 Filtr oleju HENGST
hengst E630H02 D103
Filtr oleju E630H02 D103
E630H02 D103
hengst E630H02 D103 Filtr oleju
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

1526130000

numer części:

E630H02 D103

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 63
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
Wysokość [mm] 91
nr EAN 4030776021073

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E630H02 D103 HENGST

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 159, SPIDER, CADILLAC BLS, CHEVROLET ALERO, CAPTIVA, HHR, MALIBU, FIAT CROMA, OPEL ANTARA A, ASTRA G, ASTRA J GTC, GT, INSIGNIA A, SIGNUM 1.8-2.4 06.00-

Filtr oleju E630H02 D103 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Filtr oleju E630H02 D103 producenta HENGST

OPEL

4804934, 4804935, 5650337, 5650329, 5650331, 5650336, 5650348, 650315, 8194746

SAAB

12579143, 12575810, 24460713

FIAT

71739396, 71752468, 71769199

numery OEM:
FIAT      71739396
FIAT      71752468
FIAT      71769199
OPEL      4804934
OPEL      4804935
OPEL      5 650 337
OPEL      56 50 329
OPEL      56 50 331
OPEL      56 50 336
OPEL      5650348
OPEL      6 50 315
OPEL      81 94 746
SAAB      125 79143
SAAB      12575810
SAAB      244 60713
VAUXHALL      93175493

Zastosowanie Filtr oleju E630H02 D103 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E630H02 D103 HENGST:

Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST