Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 (1996.03-1996.09) 174km » E630H02 D103 hengst
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.8 (1996.03-1996.09) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E630H02 D103 HENGST

E630H02 D103 Filtr oleju HENGST
hengst E630H02 D103
Filtr oleju E630H02 D103
E630H02 D103
hengst E630H02 D103 Filtr oleju
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

1526130000

numer części:

E630H02 D103

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]63
Średnica wewnętrzna 1 [mm]24
Średnica wewnętrzna 2 [mm]35
Wysokość [mm]91
nr EAN4030776021073

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E630H02 D103 HENGST

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 159, SPIDER, CADILLAC BLS, CHEVROLET ALERO, CAPTIVA, HHR, MALIBU, FIAT CROMA, OPEL ANTARA A, ASTRA G, ASTRA J GTC, GT, INSIGNIA A, SIGNUM 1.8-2.4 06.00-
numery OEM:
FIAT      71739396
FIAT      71752468
FIAT      71769199
OPEL      4804934
OPEL      4804935
OPEL      5 650 337
OPEL      56 50 329
OPEL      56 50 331
OPEL      56 50 336
OPEL      5650348
OPEL      6 50 315
OPEL      81 94 746
SAAB      125 79143
SAAB      12575810
SAAB      244 60713
VAUXHALL      93175493

Zastosowanie Filtr oleju E630H02 D103 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E630H02 D103 HENGST:

Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.